torstai 13. huhtikuuta 2017

Maailmankirjat sekaisin (Arkipäiväkirja instagramissa)

Päätin siirtyä nykyaikaan, minäkin. Perustin blogilleni oman instagram-tilin. Ai miksikö? Kas minäpä kerron.

Syy numero yksi: Minulla olisi niin paljon ajatuksia, joita kovasti mielelläni kirjoittaisin ylös, mutta, kuten olen puhunutkin, blogille tuntuu löytyvän tällä hetkellä hyvin vähän aikaa. Kun olen tottunut kirjoittamaan tänne aika pitkiäkin tekstejä, sellaiset parin ajatuksen postaukset eivät vain jotenkin tunnu julkaisukelpoisilta - blogin puolella. Sen sijaan instagramissa, minun mielestäni, voi kuvan yhteyteen kirjoittaa sanan taikka kaksi, ja miksei pidemmästikin. Kaiken tämän tekee kuitenkin huomattavasti lyhyemmässä ajassa, kuin yhden blogikirjoituksen. Siis huomattavasti lyhyemmässä.

Syy numero kaksi: Tykkään kuvata. Päivät pitkät kuvailen menemään, milloin mitäkin. (Sillä kännykällä toki edelleen.) Eniten lapsia ja sisustukseen liittyviä asioita. Pieniä yksityiskohtia. Luontoa, kukkia, kaikkea omasta mielestäni kaunista. Vähiten kuitenkin itseäni ja miekkosta, niin kuin olette varmasti pistäneet jo tässä matkan aikana merkille. Koska kameran takana on vain niin paljon mukavampi olla. Kuulemma miekkosenkin mielestä.

Syy numero kolme: Kenties uskaltaudutte seuraamaan minua omilla kasvoillanne? Toisin sanoen saan vihdoin ja viimein tietää, ketä te ihanat ja uskolliset lukijani (Kiitos! tähän väliin.) oikein olette. Toivon, että uskallatte. Tai jos joku edes. Voi, se olis niin kiva!

Syy numero neljä: Olen kirjoittanut blogia kohta neljä vuotta. Ja tuntuu, että olen kirjoittanut kaikesta. Kaikesta. Ainakin kerran. Ja aika monesta asiasta useamminkin. Enkä yksinkertaisesti keksi niin kovinkaan helposti enää kirjoitettavaa.

Silti kuitenkin tahdon tätä jatkaa. Samalla tavalla epäsäännöllisesti ja harvakseltaan. Kirjoittaa, jos vain suinkin keksin jonkun aiheen. Toivon, että keksin. Huomaatte varmaan, jos en keksi, heheh. Ja jos muuten sinä keksit, niin kerro ihmeessä se minulle! Mistä haluaisit minun kirjoittavan?

Mutta takaisin aiheeseen. Niin että jo on aikoihin eletty, piti sanomani. Minä, joka niin visusti olen välttänyt mainostamasta itseäni ja blogiani kenellekään, mainostan tässä juuri parhaillani vasta äsken perustamaani instagram-tiliä. Tuntuu...oudolta. Mutta silti ihan kivalta.

Instagramista blogin voi tästä päivästä alkaen löytää nimellä @arkipaivakirja. Sinne tulen todennäköisesti latailemaan kuvia aikasta innokkaasti, blogin päivitystahtiin verrattuna. Ei siis muuta kuin tervetuloa seuraamaan, sikäli mikäli se sinusta hyvältä tuntuu! :)


2 kommenttia:

  1. Mää oon justiinsa näin huono lukija, että en varmasti hiiskahdakaan (korkeintaan kerran kahesti vuodessa) vaikka säännöllisen epäsäännöllisesti tänne kurkin. Ja jokaisen jutun luen, ja ai että näitä onki mukava lukea!<3
    Instassa tulee kyllä helpommin kommentoitua, tai vähintäänki tykättyä. Hyvä että mainostit. :)

    VastaaPoista
  2. Mukava kuulla että linjoilla oot edelleenki! Kävijämäärän perusteella täällä joku muukin juttuja käy lueskelemassa ;) ja kiva niin! Eikä joka kerta tarvikaan kommentoida, ei edes joka toinen kerta, mutta kyllä nämä tämmöiset sillointällöinkommentit ilahduttaa <3 pääsee edes vähän kärryille lukijakunnasta. Saapa nähä mitä tuosta insta-urasta tulee, mutta... kokeillaan :D

    VastaaPoista

Ilahdun ja kauniisti kiitän kommentistasi!